2011. 04. 27.

Paradicsomleves és mákosnudli

Húsvét után nem kívántuk a nehéz ételeket, valami lájtosra vágytunk.

Paradicsomleves ahogy én készítem...

Nem a "nagykönyv" szerinti klasszikus paradicsomlevest szoktam főzni, hanem egy általam kreált roppant egyszerű változatát. :)


  • Veszek 2 doboz paradicsomlevet/sűrítményt (ami 500g-os "papír"dobozban van), ezt beleöntöm egy lábasba.
  • Utána a doboz lesz a mérőedényem:) 4 doboz vizet öntök a paradicsomhoz.
  • Ízesítem egy csipet sóval.
  • Öntök a tetejére egy nagyon pici olajat. 
  • Ezután szórok bele friss zellerzöldet, kb. egy kis maréknyit.
  • Felforralom, főzöm még néhány percig.
  • A legvégén mikor már kikapcsoltam alatta a gázt egy kevés cukort szórok bele.
Főtt tésztával vagy levesgyönggyel szoktuk fogyasztani. Most a levesgyöngy lett a nyerő.


Mákosnudli

A fiúk és apa már napok óta nyúztak valami mákosért.. Volt még a fagyasztóban nudli, így mákos nudli készült a paradicsomleves mellé.

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése